VEELGESTELDE VRAGEN

 

1. Waarom is de levertijd soms zo verschillend?
Onze levertijd ligt tussen de 1 en 14 dagen. Wij bedrukken alle kleding met de hand. Over het algemeen hebben wij meerdere maten en kleuren op voorraad. Dan kan een bestelling (indien voor 12:00 gedaan) vaak dezelfde dag nog verzonden worden. Soms komt het voor dat wij een kleur of maat moeten nabestellen. Wij zijn dan afhankelijk van de voorraad en levertijden van onze leverancier. Vandaar dat wij ruim inzetten op de 14 dagen. 

 

2. Als jullie de producten zelf bedrukken.. waarom zijn jullie dan afhankelijk van jullie leverancier?
Goede vraag! Wij bedrukken de kleding en maken de ontwerpen. Echter de onbedrukte kleding zelf bestellen wij bij onze leverancier. Hierdoor kan het soms voorkomen dat een maat of een kleur niet op voorraad is en de levering dus wat langer duurt. 

 

3. Waarom bedragen de verzendkosten 6,95? Mijn bestelling past makkelijk door de brievenbus. 
Geen zorgen, dan krijg je het verschil gewoon op je rekening teruggestort. Tot voor kort hadden wij de optie de klant te laten kiezen tussen een brievenbuspakketje en een  gewoon pakket. En dus tussen 2 tarieven. De webshop berekent dit helaas niet automatisch. Hierdoor kwam het met grote regelmaat voor dat de klant de optie brievenbuspakket koos terwijl dit helemaal niet bleek te passen. Vervolgens loopt de levertijd op omdat er contact opgenomen moet worden met de klant en het verschil eerst voldaan moest worden. Hierdoor hebben we gekozen om standaard het pakket tarief te berekenen en indien het door de brievenbus past het verschil aan de klant terug te storen. Hierdoor heeft deze er verder geen omkijken naar en loopt de levertijd geen vertraging op. Wij verzenden altijd met track&trace. Ook als het door de brievenbus past. 

 

4. Mijn bestelling is een cadeautje. Kan ik het naar die persoon laten sturen?
Natuurlijk kan dat! Je kunt bij het veld opmerkingen aangeven dat het naar een ander adres verzonden mag worden. En eventueel een persoonlijke boodschap toevoegen. Wij zorgen dat het pakketje leuk ingepakt bij de ontvanger terecht komt. De factuur krijg je altijd per mail dus daar ziet de ontvanger niets van. 

 

5. Ik wil dat ene shirtje bestellen maar ik vind de kleur niet zo leuk, kan ik een andere kleur bestellen?
Ja hoor, geen probleem. Zoveel mensen, zoveel wensen. Het is voor ons bijna onmogelijk om aan al deze wensten te voldoen. Maar dat willen we uiteraard wel graag. Zie je nou een onwijs leuke bedrukking maar is de kleur totaal niet jouw ding? Stuur ons dan even een whatsapp berichtje op 0611385425 of stuur een mail naar info@bydenver.nl.  Ook als je een persoonlijk shirtje met naam wilt bestellen of gewoon zelf een geweldig idee hebt voor op een kledingstuk kun je vragen naar de mogelijkheden. En daarin is juist weer bijna niets onmogelijk.

 

6. Ik heb een winkel/webshop en zie een samenwerking wel zitten. Jullie ook?
Leuk leuk leuk! We staan altijd open voor nieuwe ideeën. Mail jij ons jouw idee?

 

7. Ik heb een klacht. Wat moet ik doen?
Een klacht? Bij ons? Nee joh.. Over onmogelijk gesproken! Nee alle gekheid op een stokje, uiteraard kan het voorkomen dat iets niet helemaal volgens plan verloopt en/of dat je niet tevreden bent. Wij raden aan om bij een klacht te mailen naar info@bydenver.nl. Wij doen onze uiterste best deze binnen 24uur in behandeling te nemen.